Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 stycznia 2012

End of year 2011 !!!

Witam wszystkich serdecznie w Nowym 2012 Roku!!!
Jak Wam minęły ostatnie chwile 2011 roku? Ja należę do tych osób, którym w Sylwestra najczęściej coś dolega. W zeszłym roku W Sylwestra miałam temperaturę i byłam na antybiotykach, tym razem dane mi było przywitać Nowy Rok ze złamanym palcem u nogi. Ponieważ w tej chwili jestem nieco ograniczona ruchowo, wszelkie bale i imprezki niestety nie dla mnie teraz. Sylwester w górach także odpadał...i pomyśleć, że specjalnie wzięłam urlop! Los bywa jednak przewrotny i zsyła na nas rozmaite"niespodzianki", które musimy przyjąć...W tym roku Sylwestra powitałam bardzo kameralnie, tj. tylko ja, mój mąż, moja złamana noga, filmy na dvd oraz dobre winko musujące. Bo w życiu trzeba odnajdywać przyjemność nawet w małych rzeczach :-)
Z okazji Nowego Roku życzę wszystkich przede wszystkim zdrowia, bo ten rok pokazał, że ono jest najważniejsze. Oby ten rok przyniósł wszystkim same pozytywne zmiany, z którymi można się delektować z najbliższymi naszemu sercu osobami!






I mój sylwestrowy smoky eyes, całość w kolorach srebrno - szarych, mocno błyszczące :-)




sukienka: Reserved
rajstopy: allegro
butów brak : )

1 komentarz:

  1. ta sukienka swietnie na Tobie lezy! bardzo mi sie podoba cala stylizacja

    OdpowiedzUsuń