Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 marca 2012

I love spring!

Hi :-) 


Ależ mamy piękny weekend! Nie wiem jak Wy, ale ja tęsknię za słońcem przeogromnie i cieszę się, że wreszcie mamy okazję trochę ogrzać się w jego promieniach. Wiosenne spacery i obserwowanie, jak przyroda budzi się do życia z długiego zimowego snu sprawiają mi olbrzymią frajdę, od razu nabieram ochoty i energii do życia, a i uśmiech na buzi gości coraz częściej :-)


Na szczęście mogłam już zrezygnować z kaloszy i przywdziać inne buty, niestety całkiem płaskie, ale dobre i to. Motyw panterki, mimo że dla niektórych może być nieco obciachowy, bardzo lubię, oczywiście stosowany w umiarze. Wreszcie możemy przywziać nieco żywsze barwy i cieszyć się wiosną. 


Kochana wiosno - witamy Cię serdecznie, zostań z nami!






















bluzka, spódnica: no name
torebka: Asos
buty: DeeZee
okulary: Promod
 

13 komentarzy:

  1. Spódniczka jest świetna, tylko jakoś ta bluzka mi za bardzo do niej nie pasuje - jak by była bez brązowego to lepiej by wyglądała.
    Torebeczka jest niesamowicie urocza ;)) Ile kosztowała, jeśli można zapytać?

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka z Asosa kupiona w zeszłym roku latem na przecenie za 7 funtów :-)

      Usuń
  2. Świetne kolory, pomarańczowa spódnica jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka i spódnica sprawiają, że chce się patrzeć <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja uroda przykuwa wzrok :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna torebeczka . ogólnie bardzo ładnie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ masz fajną tę bluzkę! szkoda, że to no name, bo bym sobie kupiła podobną, a tak nie wiem gdzie szukac :(((

    Dodaję do obserwowanych of kors i nieśmiało zapraszam do zajrzenia na mojego bloga http://lenalona.blogspot.com/ i, jesli się spodoba oczywiście, obserwacji :) Lona

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz ;)
    Świetne butki i okularki !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twoja torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie mam nadzieje że mój blog spodoba ci sie tak jak mi twój ;D ZAPRASZAM DO OBSEROWANIA JA JUŻ CB OBSERWUJĘ xd

    OdpowiedzUsuń