Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 kwietnia 2012

Happy Easter!

Hello :-)\

Tym razem mam dla Was kilka zdjęć ze Świąt Wielkanocnych. Po raz pierwszy śniadanie wielkanocne odbyło się u nas... nie miałam pojęcia, że tyle z tym roboty, tym bardziej chylę czoła przed moją mamą, że przez lata wszystko tak pięknie przygotowywała :-) Ale jestem perfekcjonistką, także myślę, że wszystko wyszło pięknie i całkiem niezła ze mnie gospodyni :-)


Szkoda tylko, że pogoda nie całkiem dopisała, było co prawda słonecznie, ale ktoś wyłączył słońcu grzanie... Podobno ten weekend ma być ciepły i słoneczny - czekam z ogromną niecierpliwością, bo za ciepłem i słońcem tęsknię przeokrutnie...















I jeszcze w bonusie fotki z moich niedawnych urodzin - fotka z mężem :-) 
...swoją drogą, ciekawe, na ile lat wyglądam, chociaż może lepiej tego nie wiedzieć :-) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz