Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 kwietnia 2012

New lace

Hi :-)


Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się ciepłych dni, a tymczasem pogoda w tym roku bywa kapryśna. Na szczęście dziś, mimo że pochmurnie, było też całkiem ciepło,  w sam raz na krótki spacer mi i równie krótką sesyjkę :-) Zdjęcia tym razem nieco gorsze, bo ze zwykłej cyfrówki -wybaczcie!


Koronkowa bluzka oraz koturny to moje tegoroczne nabytki z zimowej wyprzedaży w Zarze. Buty są (przynajmniej jak dla mnie) niewiarygodnie wysokie, ale nawet ja, mimo,że wciąż odczuwam dyskomfort po złamaniu dolnej kończyny, muszę przyznać, że są po prostu wygodne i nie czuje się ich wysokości. Cóż, nie od dziś wiadomo, że w tym cały urok koturnów.


Koronkowa bluzka to moja miłość od pierwszego wejrzenia! Dekolt na plecach to nowe MUST HAVE sezonu, w wielu sieciówkach wiedziałam, że taki "odwrócony" dekolt jest teraz bardzo modny. Nie wiem jak Wam, ale mnie ten trend przypadł bardzo do gustu - na pewno sprawię sobie jeszcze biały T-shirt z dużym wycięciem na plecach - na lato będzie jak znalazł!






























bluzka: Zara
buty: Zara
spódniczka: Tally Wejll
kurtka, torebka: no name
top: WGO

5 komentarzy:

  1. Piekne jest ta bluzka, ale jak decydujesz się na taki dekolt, to powinnaś uważac, żeby nie wystawał Ci z niego stanik, bo to psuje troche efet. Całość jednak na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wystaje stanik tylko top, celowo go założyłam pod spód - taki efekt się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń