Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 września 2012

Croatia - part I :-)

Hello :-)


Za oknem szaruga, a ja tymczasem przeglądam zdjęcia ze słonecznej Dalmacji i mimo, że raptem minęły trzy tygodnie - tęsknię przeogromnie za plażą, słońcem, morzem... Ech...póki co pozostają piękne wspomnienia i setki zdjęć :-) Wreszcie udało mi się zasiąść do komputera i poobrabiać co nieco fotki. Jest ich tak wiele, że nie zmieszczą się w jednym poście, co oznacza, że będę raczyć Was kolejną porcją :-)

Kiedy tak jednoznacznie miałabym powiedzieć, co najbardziej podobało mi się w Chorwacji, odpowiedź nie byłaby wcale prosta. Można ją streścić jednak w trzech krótkich słowach: słońce, plaża i wino :-) Miks tych trzech składników w odpowiednich proporcjach jest dla mnie przepisem na udane wakacje. I naprawdę nic, ale to nic mi wówczas więcej do szczęścia nie potrzeba.


Zapraszam do oglądania zdjęć :-)


















































1 komentarz:

  1. Świetne fotki z Chorwacji :) I widzę, że Plitvickie też odwiedziłaś :)

    http://dynamic-fashio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń