Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 września 2012

pastel pink

Hi:-)

Nie było mnie tyle czasu...ale tym razem mam chociaż sensowny powód :-) Po raz pierwszy od trzech lat (kiedy to wraz ze swoim świeżo poślubionym małżonkiem mieliśmy naszą podróż poślubną), miałam urlop z prawdziwego zdarzenia! Za kierunek naszych wojaży obraliśmy Chorwację, a konkretnie mówiąc rejony Dalmacji, jeden z najdalej wysuniętych na południe krańców Europy. Cóż, pogoda była więcej niż wyśmienita: 35 stopni dzień w dzień, woda morska 27 stopni...takie temperatury odpowiadają nawet takiemu wielkiemu zmarzlakowi jak ja :-) Więcej zdjęć z wakacji umieszczę w następnym poście, a tymczasem przedstawiam Wam kilka zdjęć z tego tygodnia, już powakacyjnych. Obawiam się niestety, że to ostanie ciepłe dni tego lata...oby zostało z nami jak najdłużej!


Spódniczka i torebka to jeden z nielicznych zakupów wyprzedażowych tego lata. Czy mówiłam już, że uwielbiam pudrowy róż? :-)












spódniczka, buty: Zara
top: Mango
torebka: Mohito
korale: I am

4 komentarze: