Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 listopada 2012

nowa biżuteria Ana Collection

Witajcie :-)


Po ponad miesięcznej nieobecności powracam z nowym postem :-) Chciałabym Wam pokazać moją nową biżuterię z mojej kolekcji czyli Ana Collection. Przy okazji chcę się pochwalić się, że niedługo rusza mój sklep internetowy, gdzie będę sprzedawać nabytki sygnowane moją własną marką. W sklepie dostępne będą rozmaite dodatki i biżuteria, a stopniowo będę wprowadzać także i odzież. Jak tylko będę mieć więcej informacji, oczywiście przekażę je chętnie za pośrednictwem bloga.



Tymczasem przedstawiam Wam moje najnowsze "nabytki" Ana Collection - dostępne już na allegro, zapraszam na moje aukcje:
AUKCJE ANA COLLECTION 



 Naszyjnik - skrzydła



Naszyjnik - kołnierz, hit tej jesieni (podobny możecie znaleźć
w Berschce za chyba 44,90 zł)


Sowa w stylu japan


Kolczyki z motywem sowy


Długi wisior z sercem w kolorze srebrnym


 Bransoletka w kolorze liliowym lub czarnym

Bransoletka z zawieszką z cyrkoniami






4 komentarze:

  1. Uwielbiam motyw sowy a u Ciebie znalazłam nawet kilka. Koszulka z sową super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać tej biżuterii! Jestem fanką i kupuję ją na kilogramy :) czekam na sklep! zapraszam też na naszego małżeńskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń