Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 stycznia 2013

New in!

Witajcie :-)


Jak dawno mnie nie było...trochę w moim życiu było ostatnio sporo zawirowań, zwłaszcza w życiu zawodowym i szczerze mówiąc, nie miałam za bardzo ochoty na blogowanie. W sumie to nie miałam ochoty na nic poza biernym odpoczynkiem. Na szczęście jestem dość silną osóbką i postanowiłam, że byle problemy oraz ludzie, którzy nie zasługują na mój szacunek, nie będą dłużej truć mojego serca. W związku z tym po pierwszych szokach otrząsnęłam się, by wyjść z tego mądrzejsza. Mam zresztą ostatnio tyle pomysłów, tyle pracy, że nie mam czasu oglądać się wstecz. Najważniejsze tylko, aby zdrowie dopisało, bo niestety, znów odezwał się mój słaby punkt, czyli nerki. W oczekiwaniu na wynika badań, przebywając na L4, twórczo wykorzystuje czas :-)


Chciałabym Was poinformować, że już 1 marca rusza mój sklep internetowy Ana Collection, który będzie działał na stronie www.ana-collection.pl. Na początek będzie biżuteria i koszulki, na wiosnę chciałabym wprowadzić także do kolekcji torebki, sukienki i inne dodatki. Oczywiście, produkty będę wprowadzać stopniowo. Tymczasem dziś chciałabym Wam przedstawić "próbkę" tego, co będzie w moim sklepie :-)



Regał z wisiorami, kolczykami, bransoletkami :-)


 Mój sztandarowy produkt - koszulka z makami

Zbliżenie na biżuterię


 Goła babka? No ładnie rzeczy...ta roznegliżowana pani na razie zagości na regale z biżuterią :-)


Moja "firmowe" torebki zaprojektowane przez mojego męża - jestem z nich bardzo dumna!



I jeszcze jedna ważna dla mnie sprawa. Chciałabym Wam przedstawić Wam bransoletki z koralikami modułowymi w stylu Pandora. Wszystkie zostały zaprojektowane przeze mnie, 
są one umieszczone w eleganckim opakowaniu i opakowane w papierowe torebeczki z logiem Ana Collection. Torebka i opakowanie będą gratisem do zakupu - od czwartku kilkanaście wzorów bransoletek dostępnych będzie na moich aukcjach na Allegro. Każda bransoletka jest niepowtarzalna - występuje tylko w jednym egzemplarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz