Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 października 2013

Silesia Swag Show 19.10.2013

 Witajcie :-)

Chciałabym dzisiaj przedstawić Wam moją minirelację z imprezy Silesia Swag Show 2013, w której brałam udział jako wystawca. Wydarzenie to miało miejsce w sobotę 19 października we Wrocławiu w klubie Pralnia.

Miejsce samo w sobie ciekawe - mocno industrialne, wręcz przemysłowe, przez co bardzo klimatyczne. Wśród wystawców można było dostrzec całe mnóstwo ciekawych, kreatywnych ludzi z pasją, a jak wiadomo - w życiu nie ma nic piękniejszego niż pasja :-) Na stoiskach można było znaleźć mnóstwo różności. Rzeczywiście przeważał klimat streetwearowy i faktycznie stoisk związanych z taką modą było najwięcej. Niemniej każdy, kto cokolwiek tworzy, mógł tam znaleźć swoje miejsce, od biżuterii poprzez odzież na czapeczkach i torebkach kończąc. Idea stworzenia takiego wydarzenia jest kapitalna, niestety, organizacyjnie cała impreza nadal kuleje. Moje stoisko było zajęte i naprędce dostałam inne (w gorszym miejscu), parking także nie dostał dostosowany do ilości wystawców czy zwiedzających. Organizator nie nagłośnił także odpowiednio imprezy poprzez swoje działania marketingowe. Mimo tych niedociągnięć cieszę się bardzo, że mogłam tam być i zaoferować światu swoje produkty. Wszystkim tym, którzy odwiedzili nasze stanowisko serdecznie dziękujemy w imieniu całej ekipy :-)


Na pierwszym planie nasze BRANSOLETKI MODUŁOWE  oraz BRANSOLETKI_Z_ZAWIESZKAMI










koszula, spódnica, buty, naszyjnik: Ana Collection
link do koszuli: koszula 
link do spódnicy: spódnica rozkloszowana  
buty: sneakersy
















2 komentarze:

  1. pisałaś na wizażu o kozakach ze stradivariusa mogła byś coś o nich więcej napisać albo fotki jakieś wrzucić , pozdrawiam Justifashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba mój blog zaobserwuj :) . Będę wdzięczna <3 .

    OdpowiedzUsuń