Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 października 2013

my favourite rock style

Witajcie :-)

Uwielbiam rockowy styl, przekornie przełamany kobiecymi dodatkami. Ogromnie podobają mi się skórzane wstawki (zwłaszcza eko, gdyż takie preferuję z przyczyn ideologicznych) na rękawkach marynarek, kurtek czy płaszczyków. Taki jest też mój dzisiejszy strój, którego elementy są miksem tego, co znajdziecie w popularnych sklepach oraz w moim sklepie internetowym ANA COLLECTION. Niemalże wszystko to moje najnowsze nabytki. Płaszcz kupiony w zeszłym miesiącu w H&M tak bardzo przypadł mi do gustu, że ostatnio niemalże codziennie go noszę - zdarza mi się tak czasem, gdy upodobam sobie szczególnie jakąś rzecz. Skórzane, rockowe wstawki ma też sweterek z mojej kolekcji, spódniczka z kolei jest z mieszanki wiskozy i elastanu, ale świetnie imituje wizualnie skórę, a przy tym jest zwiewna i bardzo lekka. Szpilki z Zary są moim skromnym zdaniem absolutnie przepiękne i kiedy pod koniec wyprzedaży dorwałam je stacjonarnie, nie mogłam odejść bez nich, dumna niczym paw. Niestety, są bardziej do patrzenia niż do chodzenia, ale i tak nie mogę się na nie napatrzeć! Na pewno dam im jeszcze szansę.


Na deser zostawiam wisienkę na torcie - czyli absolutnie boską torebkę. Staram się sprowadzać do mojego sklepu tylko to, co sama chętnie noszę, więc wyznaję absolutnie szczerze - jak dla mnie ta torebusia jest bombowa i jest dla mnie ciekawym zamiennikiem dla Korsa, na kórego niestety (jeszcze) nie stać mnie.W moim przypadki była to miłość od pierwszego wejrzenia i na pewno dłuuuugo pozostanę jej wierna  :-)





























spódniczka, sweter, torebka, wisior: ANA COLLECTION
płaszcz: H&M
buty: Zara


I jeszcze odrobina prywaty (w końcu dla blogu można) - od połowy tygodnia towar będziemy dostępny na sklepie, na razie przedmremierowo na blogu - z rabatem -15% na hasło JESIEN2013. Zapraszam już dziś!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz