Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 maja 2011

Hi :-)

Jestem ostatnio dość dość "płodna" w posty, bo chcę rozkręcić swój blog i zachęcić Was do komentowania. Widzę, że liczba odwiedzin systematycznie rośnie, może w końcu zaczniecie więcej komentować :-) Miały być okulary przeciwsłoneczne Ana Collection, ale jeszcze czekam na towar, także na dniach na pewno będą! 

Tymczasem chciałabym zaprezentować Wam mój nowy nabytek - spodnie z Zary. Są idealne na lato, chciałam poczekać do wyprzedaży, ale nie wiedząc czy doczekają, postanowiłam już teraz je zakupić. Bluzka  z kokardą oraz buciki też są z Zary - wyglądam jak ich darmowy baner reklamowy :-). Buty należą do jednych z moich ulubionych, kupiłam je dwa sezony temu na własne poprawiny i z pewnością jeszcze nie raz będziecie je wiedzieć na moich nogach.



spodnie, bluzka & buty: Zara
torebka: Kalen
bransoletka: Mohito
okulary: H&M

1 komentarz:

  1. Więcej uśmiechu! :)
    Ciekawe stylizacje, powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń