Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 maja 2011

Przywitanie :-)




Witajcie:-)

Zapraszam wszystkich do mojego bloga o modzie i stylizacji. Moda to moja pasja, mogę godzinami przebierać w ciuszkach, dodatkach czy kosmetykach. Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię wyglądać tak jak połowa ulicy, owszem - z przyjemnością śledzę nowe trendy, ale staram korzystać z nich z umiarem, dostosowywać do siebie i swoich potrzeb, nie pędzić na siłę za nowinkami. Swój styl określilabym jako "miejski kobiecy". Lubię ołówkowe spódnice, obcasy, trencze,ale też baleriny, rurki, krótkie kurteczki...Słowem - kobieta zmienną jest!
Wiele satysfakcji sprawia mi też projektowanie bluzek i dodatków, stąd nazwa bloga - Ana Collection. Jest to autorski projekt realizowany przeze mnie wspólnie z mężem. Ja zapewniam pomysły, a on dzięki swojej działalności poligraficznej i możliwościom technicznym z przyjemnością je realizuje. W swoich stylizacjach mieszam ubraniach i dodatki z popularnych sieciówek z moimi autorskimi pomysłami. Mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba. Na początku poproszę o cierpliwość - są to moje blogowe początki, zatem dopiero oswajam te tematy, wybaczcie.
Dość gadania - zapraszam do pierwszych stylizacji!

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna bluzka.Chętnie bym sobie taką kupiła.
    Na pewno tu wrócę.Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.Pozdrawiam.Luccy

    OdpowiedzUsuń