Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 maja 2011

Witajcie :-)

Tym razem nie będzie stylizacji, a zapowiadana przeze mnie kolekcja okularów Ana Collection lato 2011. Długo i starannie wybierałam towar, potem proces uzgadniania kolejnych, mozolnych szczegółów, a na końcu dostawa i przejrzenie towaru, kontrola jakości usług...a na końcu zdjęcia i ich obróbka:-) No i nareszcie są! 

Jakość jest ich bardzo dobra, porównywalna do sieciówek typu Promod czy Mango, gwarantuję:-) No i cena - sugerowana przeze mnie cena na Allegro to 9,99 zł. Dzięki temu, że mam je bezpośrednio od importera mogę zaoferować tak niską cenę w stosunku do jakości. Nie uwierzycie, jaką marżę nakładają sklepy sieciowe, aż głowa boli...

Na początek kilka modeli, ale niedługo, być może już w kolejnych tygodniu będą następne Będę wdzięczna za wszelkie opinię. Nasz projekt Ana Collection (tzn. mój i męża, bo on ma mozliwości techniczne na realizowanie naszych pomysłów) działa dopiero od kilku miesięcy, dlatego wszelkie opinie i sugestie mile widziane.

Niniejszym zapraszam do obejrzenia kolekcji lato 2011 oraz do komentowania. Już wkrótce konkurs - na pewno wśród nagród znajdą się i okularki.

OKULARY JUŻ OD DZIŚ W SPRZEDAŻY NA AUKCJACH ANA COLLECTION
(link do przedmiotów po prawej stronie bloga)


Model 1: czarne, klasyczne, duże muchy:


Model 2: bordowe muchy z czarnymi szkiełkami
(oprawki identyczne jak w modelu 1):


To mój faworyt, uwielbiam muchozy od wielu, wielu lat! Oto, jak ja się w nich prezentuję


Model nr 3: okulary okrągłe biało-czarne:


Model nr 4: okulary okrągłe czarno-białe:


Model nr 5: muchy kremowo- brązowe
(te też polubiłam bardzo od razu):


Model nr 6: muchy kremowo-różowe:


Model nr 7: czarne, okrągłe ze srebrnymi - cyrkoniami/dżetami
(prezentują się bardzo efektownie): 


Model nr 8: białe z dużą ilością cyrkonii/dżetów:


Model nr 9: brązowe z krateczką i cyrkoniami po bokach: 


Jeśli chodzi o okulary słoneczne, to by było na razie na tyle, choć w niedalekiej przyszłości planuję nowe wzory. Poniżej zdjęcia jeszcze mnie przy pracy - kontrola jakości szefowej, hehe :-)




2 komentarze:

  1. 3,4,5,6 chcę :) wszystkie są świetne :) pomysł świetny! życzę owocnej sprzedaży ! i niech się biznes kręci :))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. najfajniejsza jest 5. ale wlasciwie wszystkie mi sie podobaja. a do szwajcarii tez wysylasz?? ;)

    OdpowiedzUsuń