Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 czerwca 2011

Zakupowy

Witajcie:-)

Za oknem lato w pełni...nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam upalne dni, dla mnie im cieplej tym lepiej :-) Dzisiejszy strój towarzyszył mi podczas zakupów, z których tak na marginesie jestem bardzo zadowolona - obkupiłam się w Mango korzystając ze zniżki z newlettera, a co! Zdjęcia niebawem na blogu.
Wracając do dzisiejszego outfitu - białe spodnie w  towarzystwie czerwieni są dla mnie niezbędne podczas letnich dni. Czerwony lakier również :-) Z chęcią również sięgam po motywy kwiatowe, idealne na letnie, rozgrzane dni, zaraz na myśl przywodzą mi jakieś romantyczne plaże w Hiszpanii, ech...
Co do okularów - testy wypadły pomyślnie także i dla tego fasonu, do kupienia na moich aukcjach.





tunika:Butik
spodnie: Zara
buty: Zara
torebka: Kalen
okulary: Ana Collection
kolczyki: Świat Spinek 
wisior: Promod

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz