Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 czerwca 2011

Fiolet jacket

Hi :-)

Fiołkową marynarka z Zary była moją miłością od pierwszego wejrzenia - wiedziałam, że moja ona musi być! Jej kolor przypomina mi lody jagodowe, jest bardzo smakowity i niezwykle twarzowy, taki rozweselający, energetyczny...no i świetnie komponuje się z pudrowym różem, który ubóstwiam :-) Bluzka, czego na zdjęciach z marynarką nie widać ma koronkowe bufki, mnie podoba się ten efekt bardzo.

Na pasku oraz kolczykach podobny motyw róży, myślę że tworząc całkiem fajny duet. Pasek to najnowszy nabytek, podobnie jak torebka, która przyda mi się z pewnością na upalne letnie dni.

Przy okazji: zapraszam do konkursu, wiele nie tracicie, poświęćcie trzy minuty, a możecie wygrać koszulkę, okulary i dodatki Ana Collection, szczegółowe info w dwóch ostatnich postach poniżej.














żakiet & spodnie: Zara
bluzka; H&M
pasek: no name
torebka: no name
kolczyki: Ana Collection
buty: Zara

2 komentarze: