Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Koronkowa robota

Witajcie :-)

Późną nocą, kiedy wszyscy idą spać, ja obrabiam zdjęcia i piszę posty, mimo że czasem los płata mi chochliki, na przykład niespodziewanie pada mi bateria :-) Dzisiejszy outfit jest nieco w innej scenerii, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zestaw jest bardzo kobiecy i zdecydowanie w moim stylu, w takich ubraniach czuję się zdecydowanie najlepiej. Niemalże wszystko, co mam na sobie to moje nowe, czerwcowo - wyprzedażowe nabytki. Faworytem jest oczywiście koronkowa spódnica, która jest utrakobieca i doskonale układa się na ciele. Musztardowe szpilki mam na sobie pierwszy raz, mam już takie same granatowe, ale kiedy zobaczyłam te właśnie na wyprzedaży w Zarze nie wahałam się ani chwili, są tak samo fajne jak te poprzednie. W końcu dobrych butów nigdy nie za wiele!


Dodatki jak zwykle z mojej marki Ana Collection, tym razem retro pierścionek z kameą i wielkie muchozy ożywiłam wielkim wisiorem z Parfois. I gotowe...


Zapraszam do komentowania :-)









bluzka, top: Mango
buty: Zara
okulary, pierścionek: Ana Collection
wisior: Parfois
torebka: Douglas

3 komentarze:

  1. bosko!!! ale to już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor maja te szpilki. Sama zastanawialam sie nad zakupem, ale wszystkie pary w moim rozmiarze, ktore widzialam byly juz brudne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Może dobry spray do czyszczenia obuwia? Ostatnio moje granatowe fajnie sprayem do zamszu z CCC wyczyściłam i jest git :-)

    OdpowiedzUsuń