Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

Babi Targ - fotorelacja

Witajcie :-)

W kalendarzu lipiec już wybił, serce mocno tęskni za latem,a za oknem w tej chwili 13 stopni, pogoda iście październikowa! Miejmy nadzieję, że jest to chwilowe pogorszenie i że lato porozpieszcza nas (kurczę, w takich chwilach myślę, że jednak powinnam pozostać w tej Hiszpanii...) Ach, jak ja kocham lato i słońce!
Cóż...moje narzekanie słońca nam na powrót nie przywróci, pozostaje mi zatem cierpliwie czekać na powrót lata, a co za tym idzie i dobre zdjęcia :-) Aby oczekiwanie było bardziej znośne postanowiłam dzisiaj wkleić krótką relację z Babiego Targu,o którym pisałam parę postów niżej. Impreza odbyła się 26.06.2011 w Galerii Malta i pojawiły się na niej tłumy poznanianek! Byłam także i ja z moją marką Ana Collection. Niestety zdjęcia robione zwykłą cyfrówką zamiast lustrzanki, ale nie byłabym w stanie ogarnąc jeszcze wielkiego rozmiarowo Nikona, wystarczyła mi wypchana waliza, wieszak na koszulki, stolik i krzesełko,a i tak przypominałam wielbłąda :-)

Impreza była przednia, już nie mogę się doczekać kolejnej! Przypominam także że 5.07 tj.  we wtorek kończy się konkurs, zgłaszajcie się z pomysłami na koszulkę, nic nie tracicie: tupcia1@poczta.onet.pl 




 Jeszcze przed...za mną widać ile kobiet się nagromadziło, nie lada sensację wzbudzaliśmy w centrum handlowym...


...tymczasem za mną zgromadził się w kolejce niezły tłum :-)


 Już w środku: Ja i moje "stanowisko".


 Ania w akcji :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz