Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 lipca 2011

Wycieczkowo :-)

Hello :-)


Dawno nie dawałam nowego postu, z dwóch prozaicznych przyczyn: deszczowej pogody, która utrudnia zrobienie dobrych zdjęć, a także faktu, że się nieco pochorowałam i kuruję się w pieleszach ciepłego domku :-( Dla przypomnienia zatem o mojej skromnej osobie wklejam parę zdjęć wykonanych podczas 30 - stopniowego upału w zeszłą niedzielę - tak, wiem, że trudno w to uwierzyć, kiedy za oknem słupek rtęci pokazuje trzynaście stopni, że jeszcze niedawno było tak miło, tak cieplutko...zaklinam cię lato, wróć do nas, wróć !

Zdjęcia są bardziej krajoznawcze niż modowe, zrobione podczas wycieczki do Rogalina. Dla osób spoza Wielkopolski gwoli wyjaśnienia należy dodać, że w Rogalinie rosną najstarsze i największe dęby w całej Polsce, w tym słynny dąb Bartek. Pałac oraz oszklona galeria z mnóstwem dzieł sztuki to własność rodu Raczyńskich. Ogromny park zachęca do spacerów, a także do piknikowania :-)





















top oraz torebka: H&M
spodnie: Zara
buty: Deichmann
okulary: Ana Collection

2 komentarze:

  1. Też już czekam na powrót letniej pogody, bo te deszcze doprowadzają mnie do szału.

    Co do zdjęć krajoznawczych - warto od czasu do czasu takimi się zainspirować - czasami dzięki oglądaniu ciekawej architektury lub wnętrz przychodzą niesamowite modowe pomysły :) Ja jestem zwolenniczką szukania inspiracji WSZĘDZIE, a zwłaszcza poza standardową kategorią :)


    Pozdrawiam
    Monika Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń