Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 lipca 2011

New jewellery by Ana Collection

Hello :-)


W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moje najnowsze "nabytki" biżuteryjne z własnej marki Ana Collection. Jako maniaczka biżuteryjna, wprowadzając coś nowego do swojej kolekcji kieruję się oczywiście swoim gustem, ale staram się brać pod uwagę także najnowsze trendy i wzory. Osobiście uwielbiam długie wisiory, bransoletki z charmsami oraz rozmaite pierścienie. Na co co dzień preferuję raczej prostotę w dodatkach, natomiast lubię mieć tą świadomość, że mam zawsze w rezerwie coś, co ożywi mi nawet najprostszy strój.Na większe wyjścia - hulaj dusza, lubię wtedy poszaleć z dodatkami :-)


Właśnie wprowadziłam już część biżuterii na Allegro,  w najbliższych dniach dodam jeszcze kilka rzeczy. Zapraszam zatem do obejrzenia moich nowości, ogromnie jestem ciekawa Waszych opinii i będę niezmiernie wdzięczna, jeśli zechcecie się ze mną nimi podzielić.


1.Bransoletki



I jeszcze zdjęcia na mnie:









2. Wisiory (większośći z nich dość długa, w stylu japan - takie lubię najbardziej :-)
















3. podwójny pierścionek ze zwierzątkami:




Wszystkie rzeczy są dostępne na moich aukcjach na Allegro (lub będą dostępne w najbliższym czasie) ALLEGRO

Zapraszam także do polubienia mojego profilu na Facebooku: FACEBOOK


1 komentarz: