Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 lipca 2011

caffe latte

Hi :-)

Uwielbiam kawę we wszelakich odmian...klasyczne cappuccino, mocne espresso, mrożone frappe czy też caffe latte. Właśnie z caffe latte skojarzył mi się prezentowany dzisiaj zestaw, gdyż bluzeczka jest dokładnie w kolorze kawy z mlekiem. Odcień ten jest niewątpliwie bardzo twarzowy, stonowany i co tu dużo mówić - zawsze dobrze wygląda. Mam na sobie także czarne lnianie spodnie z zawadiacko przewiązanym paskiem oraz gumowe baletki, które dzisiaj zaliczyły kolejny test - założone na gołe stópki o dziwo ich nie obtarły. Biżuteria jak niemal zawsze z mojej kolekcji Ana Collection, tym razem w umiarze, gdyż sama bluzka prezentuje się już dość strojnie.


Zapraszam Was do komentowania oraz na moje aukcje allegro ALLEGRO
a także do polubienia mojego profilu na FB FACEBOOK



















spodnie: Promod %
bluzka, torebka, baletki: no name z WGO
bransoletka, pierścionek, kolczyki: Ana Collection

3 komentarze: