Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 czerwca 2011

Coral

Hello :-)

 Nie jest to ani klasyczna czerwień ani typowa pomarańcz...mowa o kolorze, który ostatnio podoba mi się bardzo, czyli o koralu :-) Tym razem w roli głównej top z zipem w takim kolorze (podobne były lansowane przez Zarę oraz Mango), jest tak samo fajny jak kobaltowa bluzka z poprzedniego postu i zakupiony w takim samym miejscu, podobnie zresztą jak i spódnica. Nieco podobne widziałam w ostatniej kolekcji H&M. Kolorowa sowa dopełnia całości i rozwesela zestaw, torebkę już znacie również.

Inna sprawa - czy wiecie co to jest Babi Targ? Jest to impreza organizowana przez Babiląd, na której można wymienić lub zakupić, a także urządzić sprzedaż własnych ubrań lub biżuterii. Mogą być nowe lub używane, byleby w bardzo dobrym stanie. Najbliższe spotkanie odbędzie się w niedzielę 26.06.2011 w godzinach 16.00 - 19.30 w Galerii Pestka w Poznaniu. Ja będę tam sprzedawać ubrania i dodatki z linii Ana Collection, między innymi bluzkę z maczkami, której jak właśnie naliczyłam sprzedałam już 40 sztuk :-) To ta: http://allegro.pl/hit-bluzka-maki-maczki-najtaniej-rozmiar-m-biala-i1675390789.html

Zapraszam wszystkie poznanianki i nie tylko, można kupić, wymienić lub sprzedać co się tylko chce, dla mnie inicjatywa jest bomba, tutaj możecie poczytać więcej:


  www.babilad.pl/oferta.php?l=l2&s=3


A teraz zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania!













bluzka, spódniczka, torebka: no name z WGO
buty: Zara
wisior, okulary: Ana Collection
bransoletka: H&M

3 komentarze: